"- No plan faktycznie wydawał się świetny.
Przycupniemy sobie na tej trupiarni i jak pomylony synalek się pojawi znicza stawić, to my go bach i będzie nasz.
No ale na krwawą srakę Korgaana! Drugi tydzień tu siedzimy i nic!!
Do Listopada będziemy czekać czy jak.....?
Dobra.. pierdole.
Dawaj szpadel!
Sam nas znajdzie."
Grom-Gil-Gorm, zwany niecierpliwym
Świeży trop prowadzi Was na groby ofiar szalonych potomków Cz'eslava. Gdy docieracie na jeden z cmentarzy widzicie jednak, że nie jesteście sami. Byliście śledzeni!! Z drugiej strony nekropoli ewidentnie zbliżają się jakieś wojska! Jak nic wrogie siły starają się Was ubiec, dotrzeć do grobów, niechybnie je zbeszcześcić i przejąć ciała. Tym samym odciąć Was od jedynych śladów dotyczących aktualnej lokalizacji Kamienia.
Musicie być pierwsi!
Wystawnie: Jeśli wygrałeś pierwszą bitwę, zaczynasz wystawianie i masz pierwszą turę.
Czas gry: Normalnie
Victory Points: Na linii środkowej pola bitwy znajduje się 3 groby o wymiarach podstawki kawaleryjskiej (położonej dłuższym bokiem do linii bocznej). W ich środku znajduje się interesujące Was truchło.
Zasady tańca:
- Aby wykopać truchło trzeba skończyć ruch na podstawce (pokrywając ją całkowicie).
- Aby później je przejąć wystarczy być w kontakcie.
- Oddział niosący truchło ma prędkość zredukowaną do 5 i nie działa na niego Surge ani Wind Blast.
- Może je odrzucić na początku swojego ruchu (dowolnie w kontakcie) i wtedy może ruszać się normalnie.
- Oddział niosący jedno lub więcej truchło, może wyjść z pola bitwy przez własną krawędź (nie liczy się do BP).
- Jeśli oddział zostanie z Routowany niosąc truchło to podstawkę kładzie się gdziekolwiek w miejscu oddziału. Jeśli była to walka wręcz, przejmuje przeciwnik.
- Indywiduale nie mogą nosić truchła. Mogą natomiast na nich stanąć i ich bronić, Póki stoją, przeciwnik nie może ich podnieść
Na koniec bitwy za kontrolę każdego truchła (w tym wyniesionych) przyznaje się 3 VP.
Ilość kontrolowanych trucheł będzie też miała wpływy na ilość krawędzi startowych w następnej bitwie (więcej śladów, informacji, powodów aby być odnalezionym).
Butcher Points: na skraju pola bitwy stoi sobie chatka grabarza (DEF 5+, 3 pkt DMG). Za jej rozwalenie 3 BP.
"Przynajmniej pozbędziemy się zapachu dyni...."
Wanda
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz