Wyniki

Starcia i zmagania ośmiorga łapserdaków spod ciemnej gwiazdy, o przeroście ambicji i możliwościach wciąż niewielkich, za to sercach czarnych i woli niezłomnej, oraz ich poszukiwaniach tajemniczego Kamienia, który los ich zmienić może!
Lub nie.

Wyniki:
VP BP

1. Zygfryd - KoM 59 45
2. Grom-Gil-Gorm - Varangur 48 44
3. Cisza - Abyssals 19 25
4. Czarci Chrust - Stalkers 15 30
5. Wanda - PsiOgry 13 21
6. Wronik Miedziodrap - Ratkins 12 16
7. Lord Mikael - Undead 11 27
8. Azrak - Abyssal Dwarfs 3 33


Scena 3: Dorwać Małego

czyli draka w leśnych ostępach.


Ha!! Jestem GENIUSZEM!!
Mój plan powiódł się w całej swej rozciągłości!
Podły potomek Cz'eslava sam nas odnalazł! 
Teraz pozostaje tylko dowiedzieć się od niego gdzie jest Kamień.
Dokładnie tak jak to zaplanowałem!!

...jedyny problem jaki widzę, to to, że chyba nie jest sam.
No i że najwyraźniej jest dość wkurwiony....
                 Zygfryd Chełpliwy, Mistrz Strategii i Dyplomacji




Wszystko wskazuje na to, że to pułapka!
Nagle z pobliskiego zagajnika zaczynają się na Was sypać zabójcze strzały. Bardzo szybko odkrywacie, że to banici pod wodzą jednego z Potomków Cz'eslava. Żeby pogorszyć sprawę, najwyraźniej zbliżają się także wojska prowadzone przez jednego z pozostałych poszukiwaczy Kamienia. Musicie czym prędzej przejść do ofensywy i pojmać Potomka, za nim Was ubiegną.
Szczęśliwie część sił trzymaliście w odwodzie i możecie je teraz wykorzystać do oskrzydlenie napastników.




Wystawnie: Jeśli wygrałeś pierwszą bitwę, jesteś Graczem A. Zaczynasz wystawianie i masz pierwszą turę. Część wojsk (do 50% punktów) możesz wprowadzić z krawędzi 1 (jeśli zdobyłeś 1 truchło w Scenie 2) lub 2 (jeśli zdobyłeś 2 truchła). Wprowadzasz je na początku swojej 1 tury, mierząc dystans ich ruchu od krawędzi.

Czas gry: Normalnie

Victory Points: Na linii środkowej pola bitwy, w obrębie terenów takich jak las, wzgórza czy ruiny, należy umieścić 5 Banitów (nie w linii). Mniej więcej na środku ustawiamy Potomka, niekoniecznie w terenie (decyzja Gracza B).
Ich aktywacja odbywa się na samym początku tury, przed ruchami graczy.

Banici - Indywiduale o statsach SP5 M4+ R5+ D4+ A2. Mają Łuki 24", Piercing(1) i giną od jednej rany. W pierwszej turze atakują gracza A, w następnych zawsze jednostkę najbliższą Potomkowi.

Potomek - statsy różne (opisy niżej). W pierwszej turze atakuje armię Gracza A. W razie wątpliwości decyduje gracz B co jest najlepsze i jak się ruszać. W następnych turach atakuje jednostkę najbliższą (a o wątpliwościach co do doboru ataku decyduje gracz przeciwny).
Jeśli Potomek obleje Routa, staje się loot counterem i może być unoszony (bądź wyniesiony) na normalnych zasadach (czyli maksymalnie SPD5).
Potomek ma jednak także Regenerację 3+ . Rzut wykonuje się nawet jeśli aktualnie jest nieprzytomny bądź unoszony (ale nie jeśli jest wyniesiony). Jeśli zredukuje on rany do 0, ustawia się go w promieniu jego movmentu i można ponownie atakować. Od tego momentu porusza się z randomizem i atakuje najbliższego.

Za każdą turę unoszenia Potomka przyznaje się 1 VP.
Na koniec bitwy za kontrolę Potomka przyznaje się 3 VP (więcej punktów w 3 calach od, lub unoszenie).

Vee-Slav
Sp Me Ra De At Ne
 6 4+ 3+ 4+ 5 -/15
Indyvidual, Pathfinder, Stealthy, Elite, Vicious
Łuk Sodomii - 48", Piercing (2)

Stee-Fan
Sp Me Ra De At Ne
 7 3+ - 4+ 4 -/15
Indyvidual, Crushing Strength (1), Vicious
Święty Granat Ręczny - Breath (6), Piercing (1), Blast(d3)

J'anus
Sp Me Ra De At Ne
 5 4+ - 4+ 1 -/15
Indyvidual, Fireball (8), Lighting (5), WindBlast (6), Vicious
Różdżczka Napierdalactwa - może rzucić wszystkie 3 zaklęcia na dowolne cele

Grash-Yna
Sp Me Ra De At Ne
10 3+ - 5+ 9 -/15
Indyvidual, Crushing Strength (2), Elite, Ensnare, Vicious
Modne Botki - Fly


Butcher Points: oprócz standardowych BP za każde pełne 100 punktów zabitych oddziałów, można zdobyć +1 BP za każdego zabitego Banitę (nie licząc Potomka).




To może ja chwilę poczekam...
       Azrak Gnuśny, na początku starcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz