Tabela Wygranych
1
|
Zbytnia pewność siebie
A żebyś się nie zesrał z tego nadęcia! W następnej bitwie przeciwnik ma Vicious wszystkim. Albo Elitę jeśli już ma Vicious.
Super, nie? Na otarcie łez jednemu z Twoich pozostałych regonów możesz nadać status Legendarny.
|
2
|
Zaciąg Ochotniczy
– Dodatkowe D3+1 x 50 punktów do następnej rozpy
|
3
|
Chwała Nam i Naszym Kolegom!!
– Zyskujesz 1 VP
|
4
|
Pieśni o naszej odwadze śpiewać będą!
- rzuć k6
1-3 – Twój Szeryf dostaje Inspiring. Jeśli już ma, to dostaje Very Inspiring. Jeśli też ma, to patrz 4-6
4-6 – Twoi Legendarni Przydupasi zawsze mogą kazać rerollować Nerve Testa (tak jakby mieli Helm of Confidence)
Jeśli wszystko już masz to uznajemy, że wypadło 5-6.
|
5-6
|
Chwalebne czyny!!! (Jeeezu, no o to chodziło przecież właśnie!)
1-3 Twój Szeryf dostaje Elitę lub Vicious lub Headstrong.
4-6 Legendarni przydupasi dostają Elitę lub Vicious lub Headstrong.
Jeśli wszyscy wszystko mają to w zamian +1 VP (koxy pierdolone).
|
Tabela Przegranych
1
|
Epicki wpierdol
O dzizas… dupa to będzie bolała jeszcze długo.
W następnej bitwie wszystkie Nerv testy są wykonywane na Tobie z +1
|
2
|
Zdziesiątkowani
w następnej bitwie masz minus D3+1 x 25 punktów do rozpy
|
3
|
Powiem Ci szczerze, że już trochę mi się nie chce…
losowy oddział oprócz Legendarnych Przydupasów i Szeryfa na początku przyszłej bitwy dostaje Shambling do końca jej trwania (jeśli ma, to losuj dalej, jeśli wszystkie mają, to traktuj jak 4-5).
|
4-5
|
Zieloni jak trawa
losowy oddział oprócz Legendarnych Przydupasów i Szeryfa na początku przyszłej bitwy dostaje Yellow Bellied do końca jej trwania.
|
6
|
Smoleńsk POMŚCIMY!!!
tą potwarz będziesz pamiętał długo! Nie spoczniesz póty krwią wrogów nie zmażesz tej klęski. Wszystkie Twoje oddziały dostają Headstrong na następną bitwę.
|
Tabela Rannych
1
|
To raczej nie odrośnie…
Poważna rana, rzut k6, efekty na stałe:
1 - Zimny Trup – Rób nowego boha. -3 VP
2 - Me i Ra spadają o 1
3 – Nervy spadają o 1
4 - Ataki spadają o 1
5-6 –Szybkość spada o 1
|
2
|
Złapany!
Twój szeryf wpada w ręce wroga (za co zyskuje on 1 VP, a Ty tyle tracisz)). Jeśli macie czas i ochotę gracie specjalny scenariusz*, jeśli nie rzucasz:
1-4 – uciekł, ale poważna rana, rzucaj na tabelkę 1.
5-6 – uciekł, I jest cały, ale Pomniejsza rana.
|
3
|
To już tu leżało…
Pomniejsza rana, rzucasz na tabelkę z 1, ale efekt tylko na 1 bitwę. Jak wypadnie Zimny Trup to rzucasz dodatkowo 2 razy (1 już zlewasz).
|
4-5
|
Jadę Ci po poczytalności!
Rzut k6, efekt stały.
1 - utrata Inspiring (Very Inspiring staje się Inspiring)
2-3 - Yellow Bellied
4-5 - tracisz 1 Nerva
6 - zyskujesz Fury
|
6
|
Heroiczna Ucieczka!
Nie tylko, że zwiałeś, ale jeszcze się czegoś nauczyłeś po drodze!
Rzuć k6, na 4+ zyskujesz Pathfinding.
Tia.. spierdalać to potrafisz.
|
* Specjalny Scenariusz
Twój Szeryf na piechotę (i bez magicznych przedmiotów) stoi na środku planszy. Przeciwnik wystawia w pogoni, tyle punktów koszt Szeryfa (tym razem liczone z mountem i artefaktami), ale zaczyna od krawędzi (nie ma strefy wystawienia). Wygrywasz jak wyjdziesz przez którąś krawędź, lub rozwalisz wszystkich. Jeśli wygrasz: Heroiczna Ucieczka , jeśli przegrasz: Pomniejsza rana – 1 VP (okup).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz