Druga Runda za nami!
Pokuśmy się o kilka słów podsumowania oraz oczywiście oficjalne wyniki i punktację.
Wyniki
Przede wszystkim fanfary dla zwycięzcy rundy, czyli po raz kolejny dla Grom-Gil-Gorma!
Także w rundzie drugiej on i jego Siusiaki okazali się nie do zatrzymania.
Niech jednak Grom nie czuje się zbyt pewnie, gdyż pewien demoniczny ArcyPomiot depcze mu ostro piętach i tylko różnica w Butcher Pointach sprawiła, że to nasz (nie)czuły Barbarzyńca jest liderem.
Z racji na prowadzenie w punktacji BP oczywiście siły Groma dalej będą szczyciły się zasadą "Scary as shit!" (która miejmy nadzieję wraz ze wzrostem rozmiaru bitew przestanie być tak totalnie broken i OP).
Pełna tabela wyników:
VP BP
1. Grom-Gil-Gorm - Varangur 11 13
2. Cisza - Abyssals 11 11
3. Wronik Miedziodrap - Ratkins 10 8
4. Zygfryd - KoM 8 10
5. Wanda - PsiOgry 3 3
6. Lord Mikael - Undead 1 6
7. Czarci Chrust - Stalkers 0 10
8. Azrak - Abyssal Dwarfs 0 6
Warto zaobserwować, że tworzy nam się powoli Ekstraklasa, oraz wyraźnie odstająca Okręgówka (w której to 50% armii prowadzę ja :P). Mam szczere nadzieję, że Runda 3 przełamie ten schemat.
Scenariusz
No tym razem nie wyszło to tak idealnie. Okazało się, że dodanie takiego szczegółu jak "wykopywanie" zdecydowanie zmieniło przebieg rozgrywki. Pozwoliło też na pewne zagrania, o których nie pomyślałem przy projektowaniu.
Mea Culpa.
Dawno nie grałem z Niebieską talią i zapomniałem :P
Generalnie jednak scenariusz chyba w miarę zagrał i bitwy były dość przyjemne.
Z ciekawością czekam na Rundę 3, bo tam to namieszałem na maksa.
Dopiero będę przepraszał :P
(Ro)zwój postaci
Jedna nowa Elita u Demonów, trochę bonusowych punktów do rozpy, no i oczywiście Vicious dla przeciwnika KoMu. Zasadniczo bez jakiś ekscesów (nie licząc tego ostatniego znaczy ;)).
Nikt też nie umarł, więc wciąż możemy mówić o sukcesie!
Na uwagę zasługuje na pewno też los Miedziodrapa, który systematycznie obrywa po nóżkach i ma już łącznie -2 do SPD. Dla porządku przypominam, że gdy stat dojdzie do 0, to postać umiera :P
Wrażenia ogólne
Myślę, że kampania rozwija nam się nader pozytywnie.
Oprócz samych bitew powstają świetne teksty i historie naszych postaci.
To wszystko żyje i sprawia, że grać się chce jeszcze bardziej.
Chyba już nawet nie muszę zachęcać do czytania sekcji armijnych, bo każdy wie, że powstają tam prawdziwe perełki. Dzięki wszystkim, bo naprawdę super się to czyta (i sprawia, że chce mi się robić tę kampę dalej ;)).
Na koniec chciałbym też wspomnieć o epickich znacznikach grobów (patrz foto na górze), które Owca zrobił specjalnie pod scenariusz 2 Rundy.
Piękna sprawa.
I bardzo miła dla mnie jako prowadzącego :)
No i zagrały w 3 z 4 bitew, więc zdecydowanie się przydały!
Raz jeszcze - Dzięki.
VP BP
1. Grom-Gil-Gorm - Varangur 11 13
2. Cisza - Abyssals 11 11
3. Wronik Miedziodrap - Ratkins 10 8
4. Zygfryd - KoM 8 10
5. Wanda - PsiOgry 3 3
6. Lord Mikael - Undead 1 6
7. Czarci Chrust - Stalkers 0 10
8. Azrak - Abyssal Dwarfs 0 6
Warto zaobserwować, że tworzy nam się powoli Ekstraklasa, oraz wyraźnie odstająca Okręgówka (w której to 50% armii prowadzę ja :P). Mam szczere nadzieję, że Runda 3 przełamie ten schemat.
Scenariusz
No tym razem nie wyszło to tak idealnie. Okazało się, że dodanie takiego szczegółu jak "wykopywanie" zdecydowanie zmieniło przebieg rozgrywki. Pozwoliło też na pewne zagrania, o których nie pomyślałem przy projektowaniu.
Mea Culpa.
Dawno nie grałem z Niebieską talią i zapomniałem :P
Generalnie jednak scenariusz chyba w miarę zagrał i bitwy były dość przyjemne.
Z ciekawością czekam na Rundę 3, bo tam to namieszałem na maksa.
Dopiero będę przepraszał :P
(Ro)zwój postaci
Jedna nowa Elita u Demonów, trochę bonusowych punktów do rozpy, no i oczywiście Vicious dla przeciwnika KoMu. Zasadniczo bez jakiś ekscesów (nie licząc tego ostatniego znaczy ;)).
Nikt też nie umarł, więc wciąż możemy mówić o sukcesie!
Na uwagę zasługuje na pewno też los Miedziodrapa, który systematycznie obrywa po nóżkach i ma już łącznie -2 do SPD. Dla porządku przypominam, że gdy stat dojdzie do 0, to postać umiera :P
Wrażenia ogólne
Myślę, że kampania rozwija nam się nader pozytywnie.
Oprócz samych bitew powstają świetne teksty i historie naszych postaci.
To wszystko żyje i sprawia, że grać się chce jeszcze bardziej.
Chyba już nawet nie muszę zachęcać do czytania sekcji armijnych, bo każdy wie, że powstają tam prawdziwe perełki. Dzięki wszystkim, bo naprawdę super się to czyta (i sprawia, że chce mi się robić tę kampę dalej ;)).
Na koniec chciałbym też wspomnieć o epickich znacznikach grobów (patrz foto na górze), które Owca zrobił specjalnie pod scenariusz 2 Rundy.
Piękna sprawa.
I bardzo miła dla mnie jako prowadzącego :)
No i zagrały w 3 z 4 bitew, więc zdecydowanie się przydały!
Raz jeszcze - Dzięki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz