"- Jeszcze raz.. Jak zwie się ta osada przed nami?
- Bogenhafen, Panie Mój i Władco Ciemności Absolutny!
- a więc dobrze *mlask* Niech to śmieszne Bogenhafen przejdzie do historii jako miejsce mojego ostatecznego zwycięstwa.
... a tak w ogóle to czy ono już aby nie było kiedyś niszczone przez naszych??
brzmi jakoś znajomo..."
ArcyPomiot Cisza, i pamięć roju
Nie ma co się teraz bawić w konwenanse. Bogenhafen musi zostać zniszczone! Nie trzeba nad tym specjalnie deliberować. Jednak gdy Twoje siły zbliżają się do osady odkrywasz, że nie jest ona tak bezbronna jakbyś chciał. Wiadomo.. rzezie bezbronnych smakują najlepiej, ale niestety tym razem ta przyjemność przejdzie koło nosa. Wyraźnie już rozpoznajesz chorągwie jednego z pozostałych Poszukiwaczy, szykujące się w szykach obronnych. Najwyraźniej postanowili bronić prostaczków.
Głupcy.
Wystawnie: Jeśli przegrałeś ostatnią bitwę, jesteś Obrońcą. Wystawiasz się pierwszy w strefie 18 calowej. Atakujący wystawia się w strefie 6 calowej (jeśli jakiś regiment się nie mieści to wchodzi z krawędzi w pierwszej turze). Pierwsza tura należy do Atakującego.
Czas gry: Normalnie
Victory Points: Mniej więcej w centrum stoją 3 Domki (patrz mapka). Pod Domkami jest wejście do Piwnicy. Póki stoi Domek to on jest Celem. Jak ktoś Domek zawali, Celem staje się ta Piwnica (punkt dokładnie w środku podstawki). Na terenie po zawalonym domku ustawia się ruiny (ciężki teren).
Na koniec bitwy za kontrolę (w 3") każdego Celu przyznaje się 5 VP. W przypadku gdy obie armie są w 3 calach liczymy punkty. Indyviduale są ignorowane.
Butcher Points: oprócz standardowych BP za każde pełne 100 punktów zabitych oddziałów, można zdobyć +5 BP za każdy rozwalony Domek (DEF 5+, 5 pkt DMG). Oczywiście obrońca też może rozwalać. Taki tam collateral damage...
Ale jak to bronimy? Ludzików!??
...znaczy przed nami??
Miedziodrap, skonfundowany
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz