Wyniki

Starcia i zmagania ośmiorga łapserdaków spod ciemnej gwiazdy, o przeroście ambicji i możliwościach wciąż niewielkich, za to sercach czarnych i woli niezłomnej, oraz ich poszukiwaniach tajemniczego Kamienia, który los ich zmienić może!
Lub nie.

Wyniki:
VP BP

1. Zygfryd - KoM 59 45
2. Grom-Gil-Gorm - Varangur 48 44
3. Cisza - Abyssals 19 25
4. Czarci Chrust - Stalkers 15 30
5. Wanda - PsiOgry 13 21
6. Wronik Miedziodrap - Ratkins 12 16
7. Lord Mikael - Undead 11 27
8. Azrak - Abyssal Dwarfs 3 33


piątek, 4 listopada 2016

S03 - Interludium - Masz moją niezmąconą uwagę

- No dobra kurna...
 Trzeba przyznać, że trochę mi zaimponowałeś tą bezsensowną rozpierduchą.
Jak wbijałeś tamtemu w oczy było fajne. 
Zresztą atak na tyły też niczego sobie.
W związku z tym zapytam prosto ale tylko raz: CZEGO KURNA?
I radziłbym Ci szybko odpowiedzieć, za nim znów się zdenerwuje.....


- Kamień?
Serio?
I po to mi dzieciaki z grobu wykopujesz? Ziomków z lasu wybijasz? Terror na osiedlu szerzysz?
Ja pierdole co za typ...

...

No dobra.
Powiem Ci o Kamieniu, ale obiecaj, że jak to się skończy, to skontaktujesz się jakimś specjalistą czy coś..
Na zdrowego pod sufitem to Ty mi nie wyglądasz.

Przede wszystkim musimy ruszać do pewnego miasta.
Zaznaczam jednak, że nie jestem tam specjalnie kochany, więc na ciepłe powitanie to nie licz.
Z resztą to nieistotne, bo i tak musimy je zrównać z ziemią.
Znaczy Ty musisz.
Domostwo po domostwie. 
Wszystko jak leci.
Plantujesz na równo.

Ja to sobie przycupnę z boku z kolbą kukurydzy i będę oglądał.
...i zadbaj o to, żeby dym nie zwiewał w moją stronę.
Bom wrażliwy i potem mi oczy łzawią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz